21 d’octubre del 2014

QUI SÓC, JO?

Un exercici que hem de ser capaços de fer és extreure idees a partir d'una informació donada. A classe se'ns va proposar fer un autoretrat escrit i, després, de manera aleatoria i anònima, una persona hauria de treure uns cinc adjectius sobre com som nosaltres i després una pregunta. 
El meu autoretrat:

Sóc una persona sensible i empàtica. M'agrada descobrir noves persones. Sóc molt xerraire, ja que no m'agraden els silencis incòmodes. Em considero optimiste perquè m'agrada un bon final. M'agrada veure moltes series i cada setmana procuro veure alguna pel·lícula nova o que ja hagi vist i vulgui tornar a veure-la.
No tinc por als erros perquè crec que servein per aprendre noves coses i sempre es poden intentar corretgir. Alhora, em considero bastant perfeccionista, m'agraden les coses el màxim de millor fetes.
M'agrada participar tan a classe com a activitats extracurriculars.

Els 5 adjectius:

- extrovertida
- valenta
- estricte
- sociable
- innovadora

Pregunta:

- Si no pots corretgir un error, com reaccionaries?

Resposta: Sé que, de vegades, és massa tard per corretgir un error i per això crec que són bons els errors perquè així per un altre vegada saps que ets vas equivocar i que hi ha altres maneres de fer les coses. 

Aquest exercici ens fa reflexionar sobre com són les persones i nosaltres mateixos. Tot i que sembla molt senzill aquest treball, per mi va ser molt difícil, tan descriure'm com trobar el adjectius per l'altre persona com la pregunta. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada